Geoblog.pl    bicun    Podróże    Indochiny lądem    Przesiadka w Moskwie

Przesiadka w Moskwie

Rosja
Rosja, Moskva Belorusskaya

Tu zbyt wiele czasu nie bylo na zwiedzanie, bo raptem mielismy chyba ze trzy godzinki na to zeby znalezc dworzec Jaroslawski. Ale sie udalo. Dotarlismy tam metrem i nawet za bardzo nie bolalo. Nasza dzielna dziewczynka kupila bilety, walczac z napierajacym tlumem. Nie starczylo czasu, zeby rozejrzec sie za kioskiem i sprawdzic, czy rzeczywiscie mozna w metrze kupic wodke w plastikowych pojemniczkach jogurtowych.Moze nastepnym razem. A potem juz tylko szybkie zakupy, i do pociagu. Na cztery dni... Dziwne uczucie, kiedy ma sie swiadomosc, ze wysiadamy dopiero po paru dniach. Ale to inne odleglosci niz u nas. W koncu jedziemy do Azji. Tak, moj pierwszy raz na innym kontynecie. Ja pierdziu...

kasa
kasa - 2007-11-10 10:50
Stary. w nastepnym komentarzu musisz koniecznie umiescic opis wagonow koleii transsyb. czy rzeczywiscie siedza tam kobiety w chustkach z kurami na kolanach, a w przejsciu stoi lama i dziwnie sie na Ciebie patrzy... no taki ciekawy jestem, jak nie wiem co... powodzenia Stary i pamietaj: juz niedlugo bedziesz jak king kong pomiedzy tymi wszystkimi malymi chinczykami, beda mysleli ze sasqach albo yeti zszedl z gor (szczegolnie, ze pewnie juz jestes zarosniety), nie daj sie przegonic widlami...

Ociak
Ociak - 2007-11-10 11:57
Strasznie mnie rozbaiwają komantarze naszego wspólnego kolegi Kasy, uśmiałem się do łez :); Bicun nie daj się i dowiedz się dla mnie o tych legendach co "Kazach" opowiadał, że nieby za dolara pozdro;)

Szczepan
Szczepan - 2007-11-10 13:04
Zbiegniew, być może dzisiaj będzie kolejne spotkanie (Wodzień, Witek, Remek, ja, Wagi). Trzymamy za ciebie kufle ;-)